کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign درطراحی وب سایت

شروع موضوع توسط eh3an2017 ‏20/08/2017 در انجمن ابزارهای اینترنت

  1.  

    eh3an2017 کاربر جدید کاربر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏11/08/2017
    ارسال ها:
    56
    تشکر شده:
    0
    امتیاز:
    6
    جنسیت:
    مرد
    کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign درطراحی وب سایت

    امروز در طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد یک موضوع داغ امروز صحبت کنیم. بیشتر ما در جاهای مختلف عبارت کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign را شنیده ایم و احساس می کنیم بازار این عبارت بسیار داغ و پرحرارت است و تب این عبارت همه را گرفته است و یه جورایی همه فکر می کنند به کاربردن این کلمه بیزنس شان را از این رو به اون رو می کند. پس در ابتدا، اول این عبارت را معنا کنیم و بعدا در مورد راه اندازی این کمپین می توانیم به بیزنس رونق دهیم.

    کمپین تبلیغاتی
    کمپین تبلیغاتی یعنی با استفاده از مدیا و شبکه های مختلف را برای ارسال یک پیام تبلیغاتی است . این پیام ارسالی دارای یک متن ثابت است که با یک پس زمینه مشخص برای رسانه های اجتماعی ارسال می شود و در تمامی رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود. در اصل چارچوب تمامی این پیام ها یکسان است.

    کمپین های تبلیغاتی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا بتوانند بهترین استراتژی را برای بیزنس آنها داشته باشد. قبل از این که کمپین های تبلیغاتی را شروع کنید در ابتدا جایگاه بیزنس خود را در بازار مشخص کنید . می توانید طراحی وب سایت خود را انجام دهید و در بازار رقابتی خود را پیدا کنید و بعد از آن کمپین های تبلیغاتی خود با استراتژی پیش ببرید.



    اهداف کمپین تبلیغاتی
    آگاه نمودن عموم مردم نسبت به محصولات و خدمات
    متقاعد نمودن برای استفاده از خدمات یا خرید محصولات
    در دسترس بودن محصولات و خدمات برای مشتریان
    کمپین های تبلیغاتی براساس اهداف شکل می گیرند. بدین صورت که حالت های مختلفی را در بر می گیرد یا به صورت آنلاین می باشد یا به صورت آفلاین است یا حتی می تواند به صورت محیطی نیز باشد.

    مراحل طراحی سایت و پیاده سازی کمپین
    تحقیق کردن: اولین مرحله برای طراحی است که باید بازار هدف را بررسی کند. تقاضای خدمات یا محصولات را در بازار ارزیابی کند و نسبت به رقبا آن ها را بسنجد.

    مخاطبان هدف: این گروه طراحی وب سایت را باید به خوبی بشناسیم که چه کسانی می خواهند از خدمات یا محصولات استفاده کنند. هنگامی که شناخت بر این گروه کامل باشد بهترین تبلیغات را می توانیم انجام دهیم .

    بودجه تعیین شده: در سومین مرحله بودجه مورد نظر را تعیین کنید تا بتوانید کمپین های تبلیغاتی خود را به نحو احسن انجام دهید و با بودجه نقش خود را در رسانه های اجتماعی به خوبی می توانید پیدا کنید.

    پیش زمینه مناسب: در تصمیم گیری طراحی وب سایت رنگ یا پیش زمینه و تم برای کمپین ها کمی دشوار است . به دلیل اینکه باید طوری طراحی شود اولا در ذهن مخاطبان حک شود دوما این طراحی برای مخاطبان خسته کننده نباشد سوما با دیدن این طراحی تداعی ککنده آن محصول یا خدمت باشد.

    انتخاب رسانه ها و شبکه ها:طراحی سایت این یک مرحله مهم است که کمپین را طوری پیش ببرید که دسترسی مخاطبان به این کمپین ها بسیار راحت باشد. انتخاب درست رسانه یا شبکه اجتماعی نقش بسزایی در موفقیت کمپین های شما دارد.

    اجرایی کردن کمپین ها: در نهایت و پس از مراحل فوق به اجرایی شدن این کمپین های باید توجه نمود که مخاطبان را تحت تاثیر قرار بگیرند و در زمان اجرای کمپین های می توانید نقاط قوت و نقاط ضعف خود را پیدا کنید و در کمپین های با موفقیت بیشتری پیش بروید.
     
    #1
  2.  

    mostafadam کاربر تازه وارد کاربر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏07/03/2018
    ارسال ها:
    2
    تشکر شده:
    0
    امتیاز:
    1
    جنسیت:
    مرد
    شرکت تبلیغاتی طوسی | طرح تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی مهم است که در موارد راه اندازی یک سرویس یا محصول جدید یا گسترش بازار خود به سطوح و طرحهای جمعیت شناسی جدید به آن توجه می کنیم. هنگام برنامه ریزی یک کمپین تبلیغاتی، در نظر داشته باشید که یک کمپین موفق، تمام نتایج و اهداف مطلوب زیر را به دست می آورد:

    1. پیام تبلیغاتی شما به مخاطبان هدف و مورد نظر شما می رسد.
    2. پیام شما توسط مخاطبان شما قابل درک است.
    3. پیام شما، مخاطبانش را تحریک می کند و آنها دست به اقدام می زنند.
    سوال این است که چگونه با کمپین خود به این نتایج دست یابید؟ فرایندش آسان است، اما زمان موردنیاز برای "برنامه ریزی" اجتناب ناپذیر است. در اینجا هفت گام را به شما معرفی می کنیم که کمپین شما را به یک شروع درست و حسابی می کشاند.

    ۱- ارزیابی فرصت های ارتباطات بازاریابی
    این مسئله در اولین گام برای بررسی و درک نیازهای بازار هدف شما مهم است. مخاطب پیام شما چه کسی است؟ کاربران فعلی، نفوذی هایی که در میان افراد دارید، تصمیم گیران، گروه ها یا عموم مردم؟

    ۲- از چه کانال های ارتباطی استفاده خواهید کرد؟
    در اولین مرحله برنامه ریزی، باید بازار ها، محصولات و محیط ها را تعریف کرده باشید. این اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که تصمیم بگیرید که کدام کانال های ارتباطی مفیدند. آیا از کانال های ارتباطی شخصی مانند جلسات چهره به چهره، تماس تلفنی و یا حتی از فروش و ارائه ی حضوری استفاده می کنید؟ یا ارتباطات غیر شخصی مثل روزنامه ها، مجلات، یا ایمیل مستقیم بهتر خواهد بود؟

    ۳- اهداف خود را تعیین کنید
    به خاطر داشته باشید که اهداف شما در یک کمپین تبلیغاتی کمی متفاوت از کمپین بازاریابی شما هستند. اهداف تبلیغاتی باید از لحاظ رفتارهای طولانی یا کوتاه مدت افرادی که در معرض ارتباطات تبلیغاتی شما قرار دارند، بیان شود. این اهداف باید به وضوح بیان شده و همچنین قابل اندازه گیری و متناسب با مرحله توسعه بازار باشند.

    ۴- تعیین ترکیب تبلیغاتی
    این جایی است که باید منابع را برای ارتقاء فروش، تبلیغات، نمایش عمومی و البته، فروش شخصی اختصاص دهید. حواستان باشد که در هر یک از این موارد خرابکاری نکنید. شما باید در میان خریداران خود این دید را ایجاد کنید که کمپین تبلیغاتی تان موفقیت موفقیت آمیز بوده است. یک تبلیغات درست و حسابی، از همه این روش ها در برخی از عرصه ها استفاده خواهد کرد.

    منبع: https://www.tusi.co/successful-advertising-campaign-design/
     
    #2