رپرتاژ آگهی به چه معناست و تاثیر آن بر سئو چگونه است ؟

شروع موضوع توسط neo63 ‏25/04/2018 در انجمن ترجمه و تفسیر

  1.  

    neo63 کاربر تازه وارد کاربر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏27/03/2018
    ارسال ها:
    19
    تشکر شده:
    0
    امتیاز:
    1
    جنسیت:
    زن
    رپرتاژ آگهی به چه معناست ؟


    امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهی صحبت می کنیم.

    رپرتاژ آگهی نوعی گزارش ، خبر و ... به ظاهر بی طرف است.

    هدف این نوع گزارش ها ، برندسازی و همچنین بهبود سئو است.



    رپرتاژ آگهی چیست ؟


    رپرتاژ آگهی یه نوع قالب به خصوص است که یک کسب و کار و بهبود برند خود و همچنین بالاتر رفتن سئو ، به کار می روذ.

    با پرداخت هزینه ، این قالب به خصوص در طراحی سایت ارزان به انتشار در می آید.

    به زبان عامیانه ، رپرتاژ تبلیغ شما ، در یک متن نسبتا طولانی ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است که با چندین لینک به سایت شما متصل شده است.



    انواع رپورتاژ آگهی ؟


    رپورتاز آگهی صرفا مربوط به طراحی سایت حرفه ای نمی شود.

    تبلیغات تلویزیونی ، چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگی رپورتاژ محسوب می شوند.



    مزایای رپرتاژ آگهی چیست ؟


    در صورتی که تبلیغ شما ، با تحقیق و بررسی درست ، در یک وب سایت پر بازدید و مرتبط با کسب و کار شما منتشر شود ، برند شما بهبود یافته یا به عبارات ساده تر اسم شما بیشتر روی زبان ها می افتد.

    علاوه بر آن ، به دلیل اینکه لینک طراحی وب سایت شما به صورت دائمی در وب سایت هدف قرار می گیرد.

    و همچنین اینکه لینک شما در میان متون احاطه شده ( لینک به عنوان اسپم شناسایی نخواهد شد ) به سئو شما کمک خواهد کرد.



    نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟


    به یاد داشته باشید ، رپورتاژ یک داستان است ، یک داستان جذاب

    در نگارش این نوع از تبلیغات ، به هیچ عنوان از کلمات سخت و تخصصی استفاده نکنید.

    به یاد داشته باشید ، هدف جذاب بودن متن برای مردم عادی است نه خود شما



    نتیجه :


    استفاده درست از رپورتاژ آگهی بسیار می تواند برای شما مفید باشد

    به یاد داشته باشید که یک طراحی سایت حرفه ای پر بازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان را برای انتشار آگهی انتخاب کنید.

    موفق باشید.

    طراحی سایت پرنا

    بیشتر بخوانید
     
    #1